Czekamy właśnie na Ciebie!

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu prowadzi trzy punkty informacyjne dla mieszkańców, które znajdują się na Rondzie Mogilskim, w przejściu podziemnym przy Placu Bohaterów Getta oraz przy ul. Pawiej w tunelu szybkiego tramwaju. Nasi pracownicy odpowiadają na pytania na temat komunikacji miejskiej, inwestycji i remontów prowadzonych przez ZIKiT oraz przyjmują wnioski i uwagi od krakowian. Zachęcamy wszystkich, aby odwiedzili nasze punkty!

Czekamy właśnie na Ciebie!
Fot. Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie

W obiekcie przy Rondzie Mogilskim nasz pracownik dyżuruje w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku. Ponadto, dzięki uprzejmości firmy prowadzącej kiosk przy punkcie, w pozostałych godzinach podstawowych informacji udzielają także pracownice kiosku, działającego w godz. 6-21 (w dni powszednie) oraz w soboty i niedziele w godz. 8-16.

Na miejscu dostępny jest również bezpłatnie dwutygodnik Kraków.pl, zawierający najważniejsze informacje miejskie, Karnet, z którego możemy dowiedzieć się o wszystkich wydarzeniach kulturalnych w Krakowie, ulotki dotyczące wymiany pieców, Budżetu Obywatelskiego 2017 oraz kalendarze „Mobilnego Krakowa” i naklejki mobiParking, które pozwalają parkować samochód w strefie płacąc telefonem komórkowym. W czasie odwiedzin punktu warto także skorzystać z darmowego Wi-Fi. Pasażerowie mogą również kupić bilet KMK lub napić się ciepłej herbaty czy kawy.

Informacji można także zasięgnąć w dwóch pozostałych punktach ZIKiT: przy Placu Bohaterów Getta oraz w tunelu KST przy ul. Pawiej. W obu miejscach działa także dziennik podawczy, na którym mieszkańcy mogą składać pisma urzędowe oraz odebrać miejskie ulotki z informacjami. Dodatkowo mogą odebrać dwutygodnik Kraków.pl, miesięcznik KARNET, ulotki dotyczące wymiany pieców, Budżetu Obywatelskiego 2017 oraz kalendarze „Mobilnego Krakowa” i naklejki mobiParking - do czego również serdecznie zachęcamy!

Pokaż metkę
Osoba publikująca: Michał Pyclik
Podmiot publikujący: ZIKiT Kraków
Zobacz także