Mieszkańcy pytają ZIKiT

Punkt Informacji Miejskiej na Rondzie Mogilskim działa zaledwie od listopada 2015 r. a już cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców i turystów, którzy odwiedzają Kraków. I bardzo nas to cieszy! Już niedługo w punkcie będzie można także kupić prasę lub napić się kawy czy herbaty. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.

Mieszkańcy pytają ZIKiT
Fot. ZIKiT

Punkt oferuje także sprzedaż biletów, natomiast kartę KMK można doładować w automacie przy przystanku po drugiej stronie torowiska. Główną funkcją punktu jest udzielanie informacji:

- Mieszkańcy pytają nie tylko o połączenia komunikacyjne, ale także o szereg innych spraw, jak na przykład: wymianę wiat przystankowych, wywóz śmieci wielkogabarytowych. Są pytania dotyczące działalności elektrobrygady, wywozu choinek, oddawania ubrań. Chcą wiedzieć, gdzie zgłaszać zastrzeżenia dotyczące komunikacji miejskiej, jakie są numery telefonów do lamusowni, sortowni odpadów, dyspozytorni czy dziennika podawczego – wylicza Sebastian Kowal, pracownik punktu.
Dziennie odwiedza Punkt na Rondzie Mogilskim od 50 do 100 osób. 
 

Pokaż metkę
Osoba publikująca: Michał Pyclik
Podmiot publikujący: ZIKiT Kraków
POLECAMY